woensdag 30 maart 2011

 
Een nieuwe lente
Een nieuwe blognaam

4 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! Alles wordt gelijk wat zonniger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blognaam, hoewel een ijsje in de lente ook niet verkeerd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk ruikertje! Speeltjes toepassen blijft altijd leuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij ijverig bezig zeg....
    Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen??

    BeantwoordenVerwijderen