Heerlijk ochtendje vrij. Fijn de tijd om aan de 23 Dingen te besteden.
Dit betekent voor mij eerst een hoop gegoochel met allerlei wachtwoorden & zo. Misschien wel een mooi moment om een beetje structuur aan te brengen in mijn wachtwoord administratie :).
De eerste 3 Dingen zijn af: een Gmail adres, een eigen weblog, en de aanmelding via het aanmeldingsformulier. Ben benieuwd naar de eerste bijeenkomst, leuk !
Zag bij het openen van de website van de 23 Dingen een stukje van de film: the Social Network. Een film die gaat over de opkomst en groei van de sociale netwerkgroep Facebook. Goed idee om heen te gaan !
Als je problemen hebt me de hoeveelheid accounts die je aan moet maken dan is er wel een tip te geven hoe je dat structureert. Kijk een op deze site.
BeantwoordenVerwijderenHa Judith, got you......... Heb ik je dan toch eindelijk gevonden! Nu er steeds meer bekend wordt over deze 23 dingen krijg ik het angstige vermoeden dat er toch wel heel veel uurtjes in gaan zitten. Zeker na de bijeenkomst met Pro Biblio vanmorgen. Maar wat mij betreft heeft het plezier wat hierbij hoort nog steeds de overhand. Zo langzamerhand komen er reacties van collega's die van alles willen weten over deze training. Hopelijk kan ik hen enthousiasmeren en de vooroordelen wegnemen. Hoe gaat dat bij jou op de vestiging? Staan de collega's in rijen van tien?
BeantwoordenVerwijderenHoi Elja,dat is fijn ! Het was een informatieve ochtend, de 23 Dingen gaan zeker lukken.
BeantwoordenVerwijderenDe collega's in mijn vestiging staan nog niet in rijen van tien. Het betreft wel een vrijwilligers-bibliotheek, veel collega's met een baan, kinderen en huishouden. Dus weinig tijd. Binnenkort vestigingsteamoverleg, een mooie gelegenheid om ze extra te enthousiasmeren. Ben ook wel benieuwd naar de reacties in de andere drie vestigingen. Wordt vervolgd ...