Netvibe
Sinds vandaag een Netvibe account, is nog leuker dan RSS (je kan er wel RSS-feeds toevoegen, en veel andere dingen, dus extra leuk). Het aanmaken was vrij simpel, maar kwam er pas na een tijdje achter dat de pagina die ik helemaal leuk had ingericht alleen voor privégebruik was. Heb even moeten puzzelen maar ben erachter gekomen dat ik via mijn dashboard een openbare pagina kon maken, en dat heb ik gedaan ... Benieuwd? http://www.netvibes.com/jspitsbergen
M'n complimenten. Je bent er aardig mee aan het stoeien. Wat is de reden dat je jouw Netvibes openbaar wilt hebben?
BeantwoordenVerwijderenZiet er goed uit Judith! Waar haal je de tijd vandaan om jouw Netvibes zo op te pimpen!
BeantwoordenVerwijderen