vrijdag 27 mei 2011

Ding 23 : Evaluatie



Over een paar weken de slotbijeenkomst van de 23Dingen cursus 
en vandaag mijn laatste blog hier voor.
Ben in januari heel enthousiast aan de cursus begonnen.
Vond het ook heel leuk om te doen, af en toe ook wel even moeilijk gehad. 
De balans vinden tussen cursus volgen en tegelijkertijd begeleiden.
Prachtige blogs gelezen, ongekend talent van collega’s. 
 



“Spelend leren” (de ondertitel van de cursus)  klopt.
Je raakt niet uitgekeken op het Web.
Zowel privé als voor de bieb een nuttige tijdsbesteding.
Dagen en soms ook nachten heerlijk mee bezig geweest.
Verheug me op de Dingen die hieruit gaan voortvloeien.
Leuk ! Op 7 juni naar A'dam voor de 23 Dingen Deel Dag
 


6 opmerkingen:

  1. Om op 7 juni nog veel meer ideeën op te doen hoe (al) deze dingen in de bibliotheek te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor Judith. Je hebt een prachtige blog neergezet en mag jezelf een schouderklopje geven. Heb je al vragen c.q. stellingen ingediend voor de 23 ddd? Want zo gaande weg onze blogd hadden wij toch wel flinke vraagtekens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een google doc aanmaken om onze vragen te bundelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Elja ! Nog geen vragen ingediend, jij wel?

    Goed idee om een google document hiervoor te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Judith. Ik vind het ontzettend leuk zoals jij en je mede-begeleiders jullie hebben uitgeleefd. Hoe je in de weer was en overal en nergens reacties achterliet. Dat stuwt een groep omhoog. Top! Tot 7 juni.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je Judith voor alle steun de afgelopen maanden.
    bij mij thuis ging de vlag uit.

    BeantwoordenVerwijderen